Bebis besök på jobbet =)

Japp, i dag kom Sarah upp och visade upp lilla Jacob! Han var så fin, och han låg i sin mammas famn och snuttade på hennes finger (han gillar inte napparna än) Han var verkligen söt!

I dag var det stallet igen. Jag måste ha lasthjälp av mamma när jag flyttar pållarna till betet, så det blev ingen promenad med Simone i dag. Mamma började jobba tidigt i dag. Vårsläpp, det är ett säkert vårtecken! Glada, busiga pållar som bockar och riktigt sträcker ut sig, det är en härlig syn, man lver på det ögonblicket hela veckan :)

Jag skulle behöva en cykel. Jag har kikat runt på nätet och hittat en helt ok cykel för ca 1800:- helt ok, men det känns ändå ganska onödigt... När jag flyttade in till stan så tog jag med min fina gröna cykel, det tog inte lång stund innan nån jävel snodde den! Den var låst och stod inne på gården, jävligt fräkt!! Men om du råkar ha en gammal cykel som bara tar plats, hör av dej, behöver inte vara något speciellt, men den ska funka.


Typ en sån vill jag ha, som man lixom "sitter" på, en kärringhonda helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: simone

god morgon tjejen=)=) Har en underbar dag=)

2009-04-16 @ 10:35:14
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0