Påskdagen!

I dag är det påskdagen, den kommer att firas i kväll hos Jack's päron, med god mat och trevligt sällskap :) Innan dess måste vi dock besöka en tvättstuga.

I går var det strålande väder! En dag vigd åt aktiviteter! Så vi gick upp käka lite frulle och åkte ut till golfbanan. Då kom J på att det var ju en dag man måste boka tid för att få spela, och de hande han och Mattias så klart inte gjort. Så vi spelade på "pay and play" banan, så fick jag spela också! :D Det gick ganska bra skulle jag vilja säga! Jag glömde ju så klart kameran i bilen, så bildbevis finns inte, men det är ju inte sista gången i år vi är på banan direkt! När klockan var redo, så mötte vi upp Tobbe, Linus och Adde, för då hade de jobbat klart. Efter att vi hade handlat upp hela coop extra så rullade vi äntluigen i väg mot nävsjön då vi skulle fiska! Innan dess hade vi säkert i två timmar letat efter J fiskespö, men det fanns inte någonstans, alla prylar brukar ligga i Tobbes bil, men icke! Vi åkte i väg utan spö. När de betalat för sina fiskekort och vi var på väg för att hitta en bra plats så ropar Linus att han har hittat J spö! Han hade ju det! Förra året måste de ha förväxlat spön så Linus hade hans spö! Snopet! Det var inget att hänga läpp över, ingen fick en endaste liten firre i alla fall... Men trevligt var det i solen! Vi grillade, några drack öl, och solens värmade strålar nådde oss också i några minuter! Det var riktigt skönt vill jag säga, vatten är avkopplande!

Så klart har jag en massa bilder på årets första grillkväll, klicka på bilden för att se!


Kommentarer
Postat av: simone

jag vill med grilla snart=) får ta och fixa det snart tjejen=)

2009-04-12 @ 19:38:15
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0