Back to work...

Det suger, det gör verkligen det.... Äntligen börjar det fina, varma vädret komma, och jag sitter på jobbet, hela jäkla helgen, och på måndag.

Annars så har det varit fullt upp på semestern, bloggen har inte riktigt varit prio ett direkt... Det har varit skönt med lite ledighet dock. Vi har varit på öland, shoppat lite på Ikea, spelat spel (ha, jag spöade Jack alla tre ggr vi spelande ;)) och bara varit med nära och kära, grillat god mat också! Diverse partyn har man ju hunnit med också ;)

Tänk, det är bara tre veckor kvar av den sista sommarmånaden, sen kommer hösten. Känns lite vemodigt, men ändå ganska skönt! Frisk luft i luften, fina färger, och en massa fina höstkläder. Kommer i håg när man gick i skolan, förväntningarna inför de nya skolåret. Ny väska, och en massa andra roliga "skol-saker", men det var många år sedan, nästan för många år har gått. Man börjar ju fasen bli gammal!! Eller, ja gammal och gammal, men snart sitter man där, i 30 årsålderns och livet har gått i 180 knyck. Man vill ju inte ha missat att göra en massa saker här i livet. Man bör ju verkligen förverkliga sina drömmar, när man har chansen lixom.

I morrn är det den stora festdagen här i Nypan. Själv jobbar jag ju som sagt hela helgen, så det blir inget partajj för min del. Synd, för man får lite folkfest kännsla när man strosar längsgatorna i stan.

I dag fick jag ett ryck, dammsög och torkade golven. Vet inte när jag torkade golven sist. Skönt att ha det gjort. Synd att jag var tvungen att jobba, annars hade jag gjort rent fläkten över spisen också, fasen vad flottigt det blir. I går när vi var på skänninge marknad, jag och mamma, så köpte jag ett set som ska förenkla fönsterputsandet. Såg himla tjusigt ut när de demostrerade, undrar om jag kan få till lika bra resultat. Känns helt sjukt, och nästan lite pinsamt att skriva det, men jag länktar nästan tills att få prova, att få se resultatet. Det är fan sjukt.

Nähe, back to work...

Kommentarer
Postat av: Kitty

Ne det är inte sjukt, jag är lika dan;)

Kula tt se om det fungerar så bra som de säger att det ska göra!



Du är inte ensam om att jobba hela helgen , jag gör ju också det... Synd om oss;) Vi får parta desto mer en annan helg men synd att man missa öltältet och sånt. ja ja vi får jobba på och tjäna pengar vi. Kram

2009-08-07 @ 23:55:10
Postat av: simone

nä men vilken fin=). Jätte snygg blogg ju.Ja du vi får ses snart så du kan kolla in mitt nya hår=). Ska vi ta en fika nästa vecka eller ut och gå kanske. Kramis

2009-08-08 @ 12:07:12
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0