Färdig!

Shit vad fort det gick! har putsat fyra fönster och två balkongdörrar, både på utsidan och insidan! Gick hur smidigt som helt, detta lilla sätt var lätt värt 150:-

Den gröna luddet färster man på makapären för att putsa insidan av fönstret, och det blåa luddet för att tvätta utsidan. Fönstren bli tydligen olika smutisga på in och utsida. Man tar en sprayflaksa, fyller med kranvatten och nådra droppar diskmedel, sprayar på fönstret, och sedan tvättar med luddet. Sedan vänder man på mackapären och skrapar bort vattnet och diskmedlet, sen tar man del lilla microfiber duken och torkar av gummibladet mellan varje skrap! Gick hur lätt och smidigt som helst. Jag hatar att putsa fönster, för det bli aldrig bra. Det blir flammigt och ränder när det torkat. Men med risk för att låta som en tv-shop nu, men det blev inga ränder alls! Jag är supernöjd, och med tanke på att alla fönster in och utsida bara tog en timme!

Nu ska lag äta lite mat, för sen ska jag träffa min kära vän Simone för en runda på stan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0