Mycket att göra!

I morse ringde mami mej, en av fölisarna har ont i ögat, så jag var tvunegn att åka ut och hjälpa till att få in dem från sommarhagen och sen in i stallet. Fölis måste tyvärr åka till farbror doktorn :(

Jag susade hem, passerade en dusch och sen träffade jag Simone för lite tjejsnack. Snacka om att jag tar igen denna vecka efter att jag varit ur usel på att träffa mina vänner på senaste tiden... Men sånt är livet, tur man har vänner som förstår och respekterar det! Ni är guld värda ♥

Jag och Simone gick in på bibblan här i stan. Jag lånade en ljudbok till min mamma (flyga drake) och till mej själv lånade jag "Pojken som kallades det". Har för några veckor sedan läst ut "Den vita liljan" och det är en ganska stark bok, framför allt om kvinnans värde och om misshandel på 1400 talet i Italien. Grymt bra bok i alla fall. Så Nu känner jag mig redo för ännu en bok. Jag har ju flyga drake jag med, men känner inte riktigt för den än.

Nu är jag hemma, och ska ta tag i vårt berg med tvätt. Suck. Roligare kan man väl ha... Men det är lika bra att få det gjort så är det ut värden sedan. För ett tag i alla fall. Jack stackarn har massor på jobbet just nu. Han bara jobbar över :( Men start är projektet färdigt, så han kan komma hem lite tidigare på kvällarna (i alla fall när jag är ledig ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0