Pysslar

Jag har ägnat eftermiddagen åt lite pyssel i sovrummet, då solen har varit sparsamt framme i dag...


Ursäkta extremt dålig kvalite på bilden, men min kamera är ute hos mamma.

Annars så händer det inte så mycket... Semestern är slut på fredag, för då börjar jag jobba, jobbar sedan tills på måndag, men är ledig på tisdag. Då ska jag eventuellt jämta hem min Kitty som förhoppningsvis är dräktig då!

Har ju hunnit med att vara på poolparty i fredags också!! Trevligt, trevligt ;) Bilder, klicka här!

Och så måste jag ju så klart visa bilder på "vår" fina stand som vi hittat ;) Klicka här!


Kommentarer
Postat av: fanny

vad fint! =)

2009-08-05 @ 15:35:11
URL: http://float.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0