Söndag = Vilodag?

Nä, inte för min del i alla fall... Sitter och jobbar i dag med, en solig härlig dag. Suck. Vill vara ute i det fina vädret, ligga på stranden och bada lite...

I går var det som sagt festdagar i Nypan, blev inte så mycket partaj för min del, jobbade ju både i går och i dag. Vi åkte ut till jönis och spelade lite fotboll, inte jag dock. Och sedan åkte vi vidare till badet för lite kvällsdopp. Jag badade inte heller, hade blivit lite kallt för det när solen gick ner... Men jag dokumenterade med bilder i alla fall, de ligger dock kvar i kameran än så länge.

Sedan blev det lite grillning hos Matte, och lite alkoholintag i trevligt sällskap! Vid 2 tiden åkte vi hemmåt. somnade på tre röda kan jag säga, var jättetrött...

I dag hoppas jag att det blir lite lugt, är lite trött eftersom att man inte är så inne i sina jobb rutiner än.

Ha en bra dag alla :)

Kommentarer
Postat av: simone

Hej gumman. Ja visst blev det massa fest. Är helt slut idag, men inte bakis=). Håller på med tvätten och ta det lugnt. Var visst på efterfest till klockan 5 imorse. Hahaha. Klart vi kan ses på fredag tror jag är ledig då. Kan vi inte sola och bada då kanske? kramis

2009-08-09 @ 14:08:26
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0