Lite av varje :)

Nu var det ett tag sedan det uppdaterades här.

Helgen innan jul bar det av på kryssning för att fira Johanna som fyllt 25 år!

(klicka på bilden)



Julen har passerat, den firades i Arboga hos min moster med nästan hela släkten.


Här bor min moster!

Det var supertrevligt och god mat och mycket presenter! Jag fick många bra saker, av bror och Elin fick jag en jättefin tröja och en borr! Av mamma och pappa, ett par sjukt snygga skor (bild kommer senare) och pengar. Av farmor och mormor fick jag pengar. Av Jacks mamma och pappa en asbra bok om photoshop som jag önskade mig. Av Jack fick jag en superbra kamera! Jag önskade mig en kompaktkamera, min sytemkamera är lite väl stor att ha med sig på fester och så, och sen är jag ganska rädd om den.

Min nya kamera! Den kan man även filma med i HD =) Jag har inte hunnit prova den så mycket än, men det ska bli kul å se vad det kan bli för typ av bilder!

Är ledig nu tills den 4 januari då jag jobbar. Ska bli så skönt att bara vara ledig och ta det lite lugnt. Dock blir det en del i stallet, men det är bara skönt att komma ut om dagarna.

På tisdag ska vi på bio med Jacks familj. Vi ska se Avatar på 3D på heron. Ska bli kul, många verkar ha sett den och tycker den är bra.

För ett tag sedan köpte jag nya bäddset på Ikea. De var jättefina och lila, som passar bra i vårt sovrum. Det skulle jag inte gjort. Fy fasen, de drar åt sig vartenda lite damkorn och varenda litet hårstrå som finns! De är helt världelösa!! Usch fy fasen! Nu har jag beställt nya på hemtex hemsida. Hittade på rea nere på stan, så klart var de lila slut, och när jag kollade på deras hemsida fanns det och det var dessutom billigare på nätet! Fynd! Om ni inte redan sover i percale eller i satin kan jag varmt rekomendera er att byta till det! Jag har sovit i det i flera år, och när man sover i "vanliga" lakarn så känns det som sandpapper!


Bäddset från www.hemtex.se

Snart är det dags för nyår, och jag har ännu inte bestämt mig för vad jag ska ha på mig... Suck!

Kommentarer
Postat av: simone

inte jag heller, inte helt i alla fall. Men det löser sig jag lova=) kram

2009-12-28 @ 23:03:23
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Kitty

Jag är redan mycket bättre:) Hur mår jack?



Det finns massa fina album på Lagerh



Ha det fint!

2010-01-02 @ 11:52:41
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0