1 ÅRS KALAS!

Phu, snacka om att jag är trött!! Jag och Jack var hemma från kalaset runt 18:30. Vi låg en stund i soffan, och slocknade helt  Inte så konstigt när man somnar 4:30 på morgonen och ska upp tidigt... Mamma ringde vid 22 och väkte mej. Var tvungen att susa ut till stallet och släppa in busarna. Mamma jobbar kväll, i kväll. Kännde mej lite hungrig när jag kom hem och gjorde äggröra. Ännu något som är klart på ett par minuter!

I alla fall så var kalaset jättetrevligt! Sigge fick fina presenter. Jag glömde ju så klart kameran, men söta Simone skickade över några bilder till mej, tack!


Johanna har bakat allt själv!


Sigge 1 år!


Födelsedagsbarnet fick ju så klart den obligatoriska "låta-mest-presenten"
av Rasmus, Elin & Mattias


Thomas kör back-hopp stilen, det syns väl?! 


Jag rockar rockring med Nintendo Wii Fit 


Simone & jag

Kommentarer
Postat av: simone

haha fint kort på dig och mig=)

2009-02-02 @ 09:35:18
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Kitty

Ser ut som det var ett roligt kalas!

2009-02-02 @ 10:46:37
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0