IKEA

I morse vaknade jag 6:45 av mej själv. Jag låg och drog mej till 7:30 sen gick jag upp. åkte ut till stallet och fixade hästarna, var tillbaka till 10:30. Åkte ut till Jack mamma & pappa och följde med dem till Linköping och IKEA. Hittade några saker som vi köpte!


Ljusstakar, nya gardiner till sovrummet. Har samma innan fast i lila. Har även en vit gardin, så jag är lite "fiffig" och byter bara den lila. Är dock lite tveksam, har en jättefin lila lampa i fönstret, hoppas att färgerna går i hop som jag tänkt. Katterna fick nya mat skålar, blått med grönt i, passar bra till dem! Ett tårtfat med lock. Har inget tårtfat på fot, så detta fick det bli. Vi köpte även nytt soffbord, Jack har valt. Det är jättesnyggt men jag tycker det är för litet. Man kan knappt sitta två och äta framför det, än minde ha några saker på det... Vi får se hur vi gör med det.

På vägen hem stannade vi på Nordik och där hittade vi vår nya matta till vardagsrummet. Men vi köpte den inte, vill tänka lite på saken. Dels så kostar den 2000:-  och sen är den en något annorlunda färg. Dock så tror jag det kan bli ganska häftigt att bryta av med i vårt vardagsrum som är sand/latte/brun färgat. Och dessutom så har vi en del ek möbler.



Blir det denna så tar jag nog upp dessa färger även till gardinerna. Tror det kan bli ganska ballt!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Kul med IKEA och fina saker ni hittade:)

Det var ju ljusstakarna som du länge velat ha:)

2009-02-21 @ 23:14:12
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: Kitty

tack för tipset om inredningsbokstäverna:)

2009-02-21 @ 23:53:16
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0