Bio!

Ledig fredag i dag.

Var tvungen att åka ut till stallet en snabbis i dag, när jag kom hem hade Jack städat hela lägenheten!

Linus kom förbi och vi åkte upp till IKEA, vi var bara där i typ 20 min för jag skulle bara ha ramar, och duktig som jag var blev det inget annat, eller jo, en sak som man händer i garderoben, som man ställer in skorna i. Jack tyckte det var bättre att slänga (?!) några skor i stället, HELLO??? Jag slänger inga skor om de inte är trasiga eller så, jag älskar höga pumps, jag har zilioner av dem. Man kan aldig få för många snygga skor!!

Anyway, sen gick åkte vi till Heron och gick in på Media Markt och Jack köpte en till skärm, så han har två skärmar till sin dator, de vill jag också ha, med det får bli ett senare projekt. Det är super att ha när man jobbar med hemsidor och så. Jag har två skärmar på jobbet och det är en dröm när man jobbar med så många fönster hela tiden! Jag köpte ett paket fotopapper, till mitt fotoprojekt här hemma.

Åt lite mat och såg sedan The Day the Earth Stood Still. Helt ok film.

Kommentarer
Postat av: fanny

håller med om det där med skor! ;)

2009-01-16 @ 22:56:29
URL: http://float.blogg.se/
Postat av: Kitty

Kul med bio!

2009-01-17 @ 00:39:13
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0