Party!

Phu! Hela helgen har verkligen gått i ett!

I går var jag i stallet nästan hela dagen, vid 14 tiden kom jag på att jag skulle vara hos Johanna vid 15!! AHH, fick rejsa hem, passera duschen, slänga ner party outfiten och svänga förbi pizzerian och sen till Johanna. Vi fixade till oss, å sen kom snälla goa ♥Jack♥ å hämtade oss och körde oss (hade ingen lust att traska i regn) till Simone där party väntade!

Det var jättekul å trevligt med en del nya ansikten. Alla var jättetrevliga, kul med nytt folk =) Vi babblade, och skrattade, fnissade och viskade. Vi var ju trots allt på ett  sexparty. Det var kul å se alla saker som finns. Vissa saker hade man ju ingen aning om att det överhuvudtagen fanns, och ska jag vara ärlig så har jag heller inte funderat på det heller. Jag köpte två saker, två pressenter. Vad det är kan jag ju inte avslöja, i fall personerna läser här (men lovar att återkomma med bild om någon vill se).

Bjuder på lite bilder från kvällen:


Kebab pizza special =) Gillar sallad, tomat å gurka på pizzan!!


Simones pressent!!


Me! Johanna har fixat sminket =)


Min outfit för kvällen


Johannas outfit!


Födelsedagsbarnet!!!!


Tävling!!


Elin, jag & Johanna


Sandra & Irene


Fanny & Jag, älskar denna bild! =)


Yulia & Susanna är jätteglada!! =)


Skolkort!!... Nä, men nästan =) Nästan alla är med på bild!


Puss!!


Kommentarer
Postat av: fanny

hehe, skit snygg bild haha!! Tack för trevlig kväll! =)

2009-01-26 @ 07:20:15
URL: http://float.blogg.se/
Postat av: simone

snygga kort, utan på mig hahaha...=) ses imorgon

2009-01-26 @ 15:56:20
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0