Nu är julen ute!

Var ute en sväng till stallet i dag, och fy vad det blåste!! Pållarna fick in balar med hösilage så de blev glada!

Ingen promenad i dag, blev pyssel i stallet i stället!

Hemma så röjde jag undan den sista som har med Julen att göra! Stakarna är på vinden och gardinerna ner plockade och det vanliga är på plats igen!

Har tvättat i dag med, gillar att tvätta på söndagskvällarna, försöker att boka in de tiderna.

I dag åt vi jättegott, wokade grönsaker med nudlar =) Det är en av mina favorit rätter!

Både Jack & Jag börjar jobba i morgon. Jag är inte ledig förrns till helgen, och Jack går av måndag morgon.

Kjolen från H&M ska jag lämna tillbaka, den sitter inget bra över låren... Typiskt, jag tror jag letat i över tre (?!) år för att hitta någon snygg, bra Jeans kjol... Jag får helt enkelt leta vidare...


Köket är "av-julat" =)

Kommentarer
Postat av: Kitty

Skönt att julen är ute!

2009-01-18 @ 22:34:59
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0