Dagarna går....

Fullt upp hela veckan, jobb mellan 8-21, man är rätt så sliten när det väl är dags att sussa kudden :)

Det har regnat, massor. Hoppas på lite sol snart! Jobbar tre arbetsdagar till sen är det SEMESTER!!! Härligt!

Min mobil, den är mera död nu, skärmen är helt svart, så det går inte att skicka sms till mig, jag kan ej läsa dem, man får ringa eller maila ;)

Alla har väl sett denna redan, tycker det är ascoolt att göra en sådan grej!




I går var jag på premiering i Linköping, regnade hela tiden. Suck. När jag kom hem åkte jag, Jack, Micke & Jonna upp till heron och såg Ice Age i 3D Coolt, men vi satt för långt bak, man ska sitta typ i mitten skulle jag tänka mej! Filmen var helt ok också :) Efter filmen satt vi ett gäng hemma hos oss och drack lite innan några av dem drog vidare ut. Inte jag, jag skulle ju upp och jobba i dag, och varit uppe med tuppen sen i går morse!

Nu försöker sällskapet att få med mig på en skräckis i 3D också. My Bloody Valentine i 3D. Ni som känner mig, VET hur jäkla lättskrämt jag är när det gäller sånt, men det kan ju å andra sidan också bli ganska coolt, eller?

Så, vad har ni haft för er i regnet då?

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Älskar det klippet!

2009-07-12 @ 19:38:14
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0