Länge sedan nu...

Men det har varit fullt upp kan jag väl säga! Den 18 juli var det dags för tävling, sju hästar fick följa med och det gick verkligen toppen bra!! :) De var så himla duktiga!



Efter tävlingen så var det äntligen dags för semester!!!! Och kan man börja dagen på ett bättre sätt än att åka till farbror docktorn med min finaste Tiger?! Tiger kom gående emot mig på tre ben, han haltade och hoppade och hade ont, så det var bara till att lasta honom i transporten och åka i väg. Som tur var så var det inget allvarligt, troligtvis en stukning på insidan av skenbenet. Dock en ganska illa stukning var det. Efter lite boxvila så var han helt ok igen. skönt!

I mitten på förra veckan åkte babe och jag ner till Öland, några av våra vänner var ju redan där! Trevligt sällskap, men med skit väder!! Mulet och regn, suck. As usual när vi är där tycker jag... Inget bad blev det i alla fall...



I lördags blev det lite grillning hos Tobbe, det blev lite mycket alkoholintag för vissa, så det blev lite partaj kan man väl säga, en liten försmak kanske på helgens kommande poolparty ;) Det var trevligt, och fler bilder finns här.





Bilden överts föreställer, Jonna, Tove & Jag, och vad jag lyckas göra för något 'Matrix-move' har jag ingen aning om ;) Rille är på bilden under, han gör en bakåtvolt ner i poolen :)

Mamma fyllde år för ett tag sedan, kommer ni i håg tjejen, Kan Dee, som gör så himla snygga och coola linnen (jag har ett par stycken). I alla fall så skev hon att hon skulle börja göra porträtt på beställningar, och jag beställde ett porträtt på en häst till mamma som betyder väldigt mycket för henne, kolla själva, tjejen är ju helt grym!! Hon har verkligen fått med allt. alla som har sett bilden, ser direkt vem av våra hästar det är, då har man lyckats tycker jag!!


Kanske du känner någon som du vill ha ett porträtt på? Kika in hos Kan Dee!!



Mitt senaste linne hos Kan Dee, bilden till hör Kan Dee!!

I dag tror jag att det blir IKEA en sväng. Skulle behöva köpa nya matskålar till missarna, och IKEA har ju det mesta, även för våra fyrbenta vänner. Väntar med spänning om de kanske kan få in lite hästprylar?! I alla fall så har våra små missar, som inte är så små längte lite för små skålar, maten är mer på golvet än i skålen. De funkade utmärkt när det fortfarande är just små missar, men tyvärr, de växer ju de med!


Kommentarer
Postat av: simone

Ja visst men du skulle bara veta hur länge jag satt med de där=). Men man lär sig ju så av att pilla och fixa.

HAHAH Måste säga att du gör dig skit snygg på stuttsmattan HAHAHA. Hundra va du tänkte just då??!! AHAHHA: Jasså blev det ikea idag då? ses på fredag om inte innan kram på dig

2009-07-29 @ 16:52:23
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Kitty

Kul att se att du bloggar igen:)

2009-07-29 @ 20:46:06
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0