Seeeeeg!

Oj vad det har varit trelvligt i helgen! Lägger en länk med bilder, orkar inte lägga upp alla 95 här med ;)

Som synes så var det supertrevlig med många nya människor, alltid kul! Jonna och Tove hade ordnat en massa roliga lekar och 5 kamp, men vi hade så kul, så vi han inte med alla lekar!! Vi hade fint väder hela dagen och kvällen, det kom några små droppar bara framåt midnatt, men det får man ta tycker jag.

Jag hade ingen anin om att jag hade så dålig kondis som jag hade. Brändboll och fotboll, det är grenar man springer mycket i!

I dag blir det bara slappa, ska tvätta lite framåt kvällen, kan behövas =)


Bland annat så såg vår midsommar ut så här =), vi badade!


Kommentarer
Postat av: simone

klockrent kort=)=)

2009-06-21 @ 14:38:05
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0