SOL!!!!

Underbart väder, och jag jobbar 6 dagars vecka :( Jobbar, jobbar och jobbar...

I dag har jag varit ute i stallet en stund innan jobbet. Kära bror följde med :) Tycker det är kul att få lite "egen" tid med bror, annars blir det bara på fester och liknande. Vi blabbla om allt möjligt, och han hjälpte mig att plocka ner en vinterhage som hästarna haft i vintras! Tack bror! Härligt väder var det ju som sagt med... Jag gick i det höga gräset och linade upp el-tråd, så jag er en jäkla orm slingra i väg. Fy fan vad äckligt, jag har skitsvårt med ormar. Spindlar kan jag se eller ha på kroppen, man fasen ingen orm, urk!! Tog sin lilla tid att samla i hop allt, sen var klockan mycket och vi var tvugna att åka in till stan igen.

På fredag ska jag nog brumma ner till pappa och ligga på bryggan med en ljudbok tror jag. Är ledig innan mitt helgpass. Min kära hälft ska i väg på en fiskehelg med några kompisar, och jag är inte så sugen på att följa med, plus att jag jobbar dessa jäkla helger. Morr!

(föreställ er en glad sol här, blogg.se funkar ju inte med att ladda upp bilder.... Morr igen!!)

Kommentarer
Postat av: Ella

Var det du som körde över ormen? Det låg en liten orm med platt huvud på vägen. Tror det var en huggis.

2009-06-24 @ 22:59:34
Postat av: simone

ja det är så skönt att sommaren äntligen har kommit=)=). kram

2009-06-25 @ 09:13:54
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0