Studenten

I dag är det dags för Nyköpings sudenter att springa ut. Tyvärr så vräker det ner regn och för en liten stund sedan så åskade det utanför fönstren. Stackars studenter.... Själv tog jag studenten för 6 år sedan!! Fasen vad gammal jag blev nu. I alla fall var det strålande sol och fruktansvärt varmt! Hellre det än detta pissväder...

Hemma blir det lugnt. Ska i väg och jobba i kväll. Och jobbar hela helgen. Suck. Men är ledig på måndag, hoppas på fint väder då.

I går var jag ledig, vi åktre ner till Norrköping en sväng med Jack's syster Johanna. Jack skulle köpa en ny mobil, någon som precis släppts i Sverige och fanns inte i Nyköping än. När vi kom ner så fanns det bara en kvar! Snacka om tur. Han hade ringt innan vi åkte för att det verkligen skulle finnas, och då fanns det massor kvar... När vi åkte hem igen, släppte de av mig i stallet. Pållarna skulle få lite fotvård. I går vard et en toppenkväll, solen sken och det var varmt ute. Vi stod och kollade på fölunarna en stund som sprang rund och buta i det höga gräset med alla hundlokor och smörblommor, det ser så sommrigt ut. Det ger ro i själen. Så klart så hade jag kameran hemma. Men jag hoppas på måndag, att det blir bättre väder då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0