Bowling!

I går slutade jag vid åtta, så efter det blev det bowling för hela slanten! Jag, Johanna, Simone & Sabrina bowlade loss. Man kan säga att det var väldigt jämt mellan Simone & Johanna. Det skillde bara några poäng, spännande!


Johanna in action med Simone och Sabrina bakom!


Jag & Simone


Johanna & Sabrina

Efter blowlingen så drog vi och några till, till McDonalds. Vi hade verkligen jättetrevlig, bratade om barn, kroppar och skinn *skrattar* Vi fnissade och asflabbade hela tiden!

Tack för en toppenkväll, vänner! Får vi göra om snart! =D

Här om dagen köpte ja någa tulpaner i hopp om att våren ska infinna sig...



I dag är det fredag!! Men jag jobbar till 21 ikväll... Länktar tills i morrn då vår fest är, det kommer att bli askul!!!

Kommentarer
Postat av: simone

tack själv tjejen för igår=) Ska med försöka lägga ut lite kort snart. kramis

2009-03-13 @ 10:00:09
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0