Duktig -jajjemän!

I lördags ingick jag och Simone en pakt. Nu jäklar ska fettet bort! Kl 7 varje morgon ska det bli en timmes prommenad innan jag ska ut till stallet och fixa och sen till jobbet. Det var jätteskönt att gå ut och gå en sväng på morgonen måste jag säga. Helgerna då är vi lediga från motionen, det får bli på dansgolvet i stället =D

I går så bestämde jag och Jack att vi skulle gå på bio. Vi ville ju båda se "Män som hatar kvinnor" och med tanke på hur mycket vi har att göra framöver, alla helger är i princip fullbokade, och kvällarna jobbar ju jag. Så det fick bli i går som sagt! Vi ville gå vid 18 men det var fullbokat, så det fick bli vid 21 i stället. Men de gjorde inte så mycket. Bion var 2,5 timme lång, och det känndes knappt. Filmen var 2,5 timme spänning!! Det som var tråkigt (som alltid när man gör film av böcker) är att de ändrar lite i handligen, och en del av karraktärerna inte blev som man tänkt sig. Lisbeth Salander var alldeles för mesig i filmen mot vad hon är i boken. Det tycker jag är trist, men annars så var filmen väldigt välgjort och en av de bättre svenska filmerna.

Nehe, back to business...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack gumman..! Kram

2009-03-09 @ 21:03:00
URL: http://challez.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Oj vad hurtiga ni är! Bra jobbat :)

2009-03-09 @ 21:23:41
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu gör vi gumman. ses imogon bitti=)=)

2009-03-09 @ 21:32:39
Postat av: Anonym

nu kör vi gumman=) Ses imorgon bitti=)=)kramis

2009-03-09 @ 21:33:08
Postat av: Kitty

Duktiga ni är:)

2009-03-09 @ 23:39:55
Postat av: fanny

Hej! =)

jag är ledsen att medela att jag iaf inte kan komma på lördag. Så ledsen att jag hoppat fram och tillbaka om det. Känner att familjen behöver mig på lördag ännu mer då de hänt lite plus att pappa kommit hem efter 7 veckor i amerika (över två månader vi sågs alla i familjen). Jag känner att jag vill/behöver proritera familjen just nu.. men tack igen för inbjudan, trevlig kväll! =) Kram

2009-03-10 @ 22:20:09
URL: http://float.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0