Fika med familjen

I dag var det promenad dags igen. Fy fan vad kallt det var, det var is vindar i morse! Första gången som jag frös efter att jag varit ute!

Sen var det hem och baka och städa lite. I kväll kommer mammma, Tommy, pappa, Hjördis och mormor och fikar och firar mej, Rasmus och Elin (som fyller år i dag). Jag bakade, hallon cupcakes. Men de blev lite misslyckade. Glassyren gjorde jag utan att läsa hur man skulle blanda ingredienserna, så det blev en hallon kräm kan man säga.... Men jag hoppas att smaken är den samma.

Var ner på stan med Simone och åt lite mat, blev en paj med sallad på birgers. Och lite tjej-snack, ni vet, killar och relationer :P Hämtade tårtan och gick hem. Jäkla snö ute. Det är snöstorm sedan sol och blå himmel, vad är det för väder?

Fick två riktigt roliga och glada nyheter i dag =) Det är alltid kul med glada nyheter =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0