I dag är det en sådan dag...

Då man vaknar och allt känns toppen, det är strålande solsken ute och vår i luften! Var ute i stallet och gick två rundor i skogen med hästarna och hundarna. Det var verkligen jätteskönt, jag satt en stund i solen med alla tre hundarna i knäet och blundade och bara njöt! Undrar om man kanske fick lite färg =)

I går var det som sagr fika med familjen, mycket trevligt och Elin hade bakat jätteguda kärleksmums. Hon hade också bakat kakor, men det var nötter i, så de hoppade jag över. Tog med mig resterna till jobbet, och de fick bra betyg, kakorna =D

Jag roade mej med att byta ut designen på hemsidan. Jag tycker ju att det är så rolig med lite variation =)

Kommentarer
Postat av: simone

mums med kakor=)

2009-03-25 @ 21:49:37
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Kitty

Dina hallon cupcakes var toppen!

2009-03-25 @ 21:49:41
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0