Konferens, lejon & party!

Ja så var man hemma efter ett par dagars full rulle!

I torsdags så åkte vi kl 08:00 med bil till Vilsmarkshotellet. Vi var där vid 9 tiden och åt lite frukost. Sen hade vi konferens fram till tre tiden, då vi med buss åkte till lejon kulan i Kolmården. Jag tog massa bilder på lejonen, lägger några här, men om någon vill se mer så finns det i mitt fotoalbum på min hemsida där jag har mitt fotoalbum!









Efter besöket hos lejonen så var det valfri aktivitet, hela gänget gick ner till "African Relax" och vi bubblade och hade trevligt ett tag innan maten! Det var jättefint med massage, bastu och två våningar med poler och bubbelpoler.




Stora fönster med utsikt över Norrköping och östersjön.

På kvällen blev det lite dans & champange innan det blev sängdags. Markoolio och Linda Bengtzing var på hotellet och hade fixat någon inspelning av Melodifestivalen. Han var kort, Markoolio.


Jag & Sanna

På fredagen var det lite mer konferens innan det var dags att åka hem. Jag var helt slut! Hade huvudvärk och sov i två timmar innan jag blev människa igen :D

På fredagskvällen tittade jag och Jack på lite film. The Punisher blev det. Helt ok film. På lördagen så sov vi lite sovmorgon. Jag gick ner på stan och köpte några prylar till badrummet. Det är ganska litet vårt badrum så det ser rörigt ut på en gång. Men nu så ska jag snart få orning på röran hoppas jag! Sprang på Simone på stan, jag skulle ju ut och festa lite i kväll med Tessan & Sandra, så Simone och Fanny hängde på. Det var skitkul!


Min outfit


Simone & jag


Simone & Fanny


Tessan & Ike


Fanny, Simone & Linus


Simone, jag & Fredrik... Undra vad vi gör?!


Simone, jag & Tessan


? & Sandra


Kommentarer
Postat av: Anonym

så fina bilder du har i din fotoalbum=)=) tack för korterna=).ses imorgon vännen=)=)kram

2009-03-08 @ 18:28:25
Postat av: Johanna

Fina kort! snygg du är på bilderna ;). vart va ni o festa???

2009-03-08 @ 18:45:07
Postat av: simone

sparade att kort nu,, haha många roliga ju=)=)

2009-03-08 @ 18:56:53
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Kitty

Trevligt! Ser att du har festat med flera från mitt jobb:)



Fina bilder!

2009-03-08 @ 19:05:56
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: fanny

Tack för jätte trevlig kväll! =)

2009-03-09 @ 07:17:25
URL: http://float.blogg.se/
Postat av: Xsandra

Mysigt å få vara på vildmarkshotellet, det är riktigt fint där.

Och så blir de ju mer party på lördag!!!

2009-03-09 @ 19:29:46
URL: http://xsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0