Ännu en lördag

Som tillbringas på jobbet... Jobbar i morrn med. Blä!

I går var vi till Heron, jag, Jack, Mattias & Linus brummade i väg. Undrar om hela Sverige bestämde sig för att 1 maj är en perfekt bio-dag. Vi var i en av de största salongerna, ca 500 personer få plats, nästan fullsatt! Och de har ju 18 salonger, så mycket folk var det!

Vi såg i alla fall Wolverine! Och fy vad snygg han är, Hugh Jackman. Han är snygg på ett speciellt sätt måste jag säga. Filmen var helt ok, jag snappade upp några bra namn som jag kan döpa hästarna till sen :)


Hugh Jackman, Wolverine

Kommentarer
Postat av: simone

trevlig med bio=) natti

2009-05-02 @ 23:38:33
URL: http://simonessnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0