Regnar...

I går var det en toppen dag!! Inget stress och allt var allmänt skönt!

Var ute en eväng med Simone, Thomas, Stefan och Sigge och fika lite. Först skulle vi till Tjuvholmen, men det blåste storm ute vid vattnet, så det gick inte. Se åkte vill till Ängstugan, där var det stängt, sen åkte vi till vallarna, där blåste det med, så vi slutade där vi började! På Stefans bakgård!! Haha lite komiskt! Vi fikade, höll koll på Sigge hittade diverse roliga saker, som man inte får leka med. Och pratade om vad vi ska grilla i kväll på festen! Vi kom fram till lax! Ja, vi tjejer då, grabbarna ska ju så klart ha kött :)

Sen när jag kom hem, skulle grabbarna ut och spela holf, det hande jag ingen lust med, så de släppte av mej i stallet! Jag körde två pållar och myste lite med fölen! Jag älskar denna tid på året. Det är grönt och frodigt ute, några av träden håller på att fälla ut alla sina löv, och fölungarna skuttar runt i hagen! Så måte själen bra! Jag kan sitta i timmar och kolla. Bättre sätt att ladda batterierna på finns inte!

När vi åkte hem, handlade vi lite grejjer till tacos. Det var länge sen vi åt det. Jack hjälpte en kompis med att laga hans dator, så jag gick in i sovrummet och lyssnade på ljudboken, jag måste ha varit omedveten as trött, för jag somnade vid 22!! Jack kom in och väckte medj vid 23, men jag var så trött så jag fortsatte att sova. Shit!


Dendy med sin 5 dagar gamla son


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötisar ju=) ses ikväll=)

2009-05-22 @ 11:38:01
URL: http://simonessnya.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack så mycket. Ja jag älskar verkligen presenterna!

Hoppas ni får det trevligt ikväll.

Synd att jag inte kunde följa med :(

Kram

2009-05-22 @ 19:02:17
URL: http://xsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0