Söndag och jobb

Det var jättetrevligt i går hemma som Mickelina! Hon och Peggy hade lagat jättegod mat, och efterrätt. Maten var hasselbackspotatis med fläskfile inbakat i någon god gegga och sedan inlindat i smördeg, efterrätten var panacotta med hallon! As gott! Vi drack lite vin och kollade på eurovision i bakgrunden.

Bjuder på lite bilder från i går!


Min före bild, Jack tycker dock att jag ser ut som en elak Bitch
som tror att man är cool....?


Tada!! Min outfit för kvällen!


Söta Mickelina, värdinna för kvällen!


Partybrudar! Tessan & Peggy


Cilla kom föbi och parta oxå! As kul!


Sandra sprang vi på ute, hon var på ett annat kalas innan!


Skååål!!

I dag så har jag jobbat, segt när det är så fint väder ute. När jag kom hem så hade vi en intressant dialog. 

Jack - I dag är det din dag, du får bestämma vad vi ska äta!
Jag - Får jag?! Då vill jag ha lax!
Jack - Nä, allt utom lax.

Å det kallar ni att bestämma??

Kommentarer
Postat av: simone

HAHHA Nej du där fick du inte som du ville=(. kram

2009-05-17 @ 19:54:35
URL: http://simonessnya.blogg.se/
Postat av: Kitty

Roligt med tjejfest! :)

2009-05-17 @ 23:13:16
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0