3 år

I söndags firade jag och babe 3 år tillsammans, eller firade och firade. Vi åt god mat och spenderade dagen tillsammans. En liten sväng på stan sedan bara myste ♥

Det är nog lite nyttigt att fira lite kärlek lite nu och då, man blir lixom lite ny kär på nytt ;)

Jag fick en fin buket med rosor av kära babe ♥



Jag tänkte att jag skulle försöka fota rosorna, men det var minsan inte det lättaste! En någolunda fin bild i alla fall.

(gud vad jag hatar att man inte kan centrera en bild utan att hela texten blir centrerad!)


Kommentarer
Postat av: simone

Så snäll din Jack är=) Älska blommor=)

2009-10-27 @ 14:57:42
URL: http://simonessnya.blogg.se/
Postat av: simone

Ja, det kommer blir super bra=). Ha mobelerad klart i sovrummet nu, så det finns plats för bord och de. Thomas tror att jag kommer bli en data nörd=). Håller du med där eller? kram

2009-10-27 @ 19:47:58
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0