Höst

I dag bestämde jag att det är höst. Så i dag fick gardinerna åka upp i köksfönstret!

Findus ligger på morfars stol, i somras rejsade de upp i fönstret så det har inte stått några saker där, för de flyttar bara missarna ner i golvet.

Jag är faktiskt väldigt nöjd med mina löv gardiner från IKEA.

Annars så är min förkylning varken bättre eller sämre. Det känns som att jag har snytit ut hela hjärnan, och jag är en missbrukare med nässprayen.

I går var jag ocg tävlade i Köping igen. Det gick toppen och en avv åra pållar kamade hema alltihopa och blev Best In Show!! Jag är så klart jätteglad och väldigt stolt!


Kommentarer
Postat av: fanny

jätte fint! =)

2009-09-22 @ 21:44:11
URL: http://float.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0