Full fart och REA

Phu, var ett tag sedan det uppdaterades här.

Förra veckan har varit full av jobb och förberedelser in för helgens hingstpremiering. Jag skulle visa min treårs hingst som jag köpte osedd som nybliven ettåring. Man har ju varit skaplig nervös hela veckan. Men det gick bra, i söndags visades han från sin bästa sida, och kan nu titulera sig som avelshingst! Jag är så stolt och glad över honom, jag över alla grabbar som vi hade med! Jag fick mycket beröm av ordförande för han tyckte jag hade så bra hand med hästarna och han kunde inte förstå hur jag kan ha dem så väluppfostrade, och det är så himla kul att få höra att en av Sveriges största uppfödare, Mr Shetland säger en sån sak! Jag var stolt som en tupp kan jag säga :)

I dag har jag varit på besök hos kiroprakorn Björn Nilsson. Det var bra, för han fixade till en massa saker i både rygg och nacke. Han frågade om jag hade problem med yrsel och huvudvärk, vilket jag haft och problemet satt troligtvist i nacken, så nu hoppas jag att jag ska slippa mer problem med det.

När jag ändå var nere på stan handlade jag en massa saker som behövdes, klädvårdsrulle, går åt en hel del då jag älskar svarta kläder och har två katter som hårar överallt! Ett par nya leggings då mina andra var urtvättade och fulla med hål, inte så najs direkt. Gick ner på H&M och sprang på en tröja som jag kikat på ett par ggr och nu hängde den där till halva priset, då var det ju bara att slå till!! Hittade ett par lite snyggare trosor också för halva priset! Så tre par plagg för 190:- kallar jag kap! Sprang ju så klart på jordens nyggaste väska också, en Friis väska och jag älskar dessa väskor, kanske kan bli min med tanke på att jag fick lite pengar i födelsedagspresent, och Kerstin sa att jag skulle spendera dem på något totalt onödigt ;)


Min nya tröja från H&M, den är så jäkla skön, sitter så där slappt och ledigt! 50:- är det ju värd.


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Kul med så mycket beröm :) Bra jobbat!

2010-04-13 @ 12:05:38
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: simone

Kul med rea!!=) =)

2010-04-13 @ 12:39:58
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Kim

Jättefin header! :)

2010-04-13 @ 13:21:21
URL: http://kimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0