Fredag

Ledig från jobbet i dag. I morrn är det tävling i Karlstad, tar ca 3,5 timmar att åka med släp. Enda långaväga resan i år. Ska dock bli kul att komma i väg och träffa lite hästvänner :) I år har det varit ett lugnt år med hästtävlingar. Förra året var det nästan vardenda helg, så det har varit skönt med ett mellan år med mindre tävlingar! I dag har jag med andra ord varit klädd i trasiga mjukisar, en riktigt skitig tröja, och ett par gummistövlar, stått i dusch spiltan nästan hela dagen ;) Det tar ca 1 timme att göra i ordning varje häst, så min rygg tycker att det är så där lagom kul...

I morrn är det alltså tävlingsdags och så fort jag kommer hem ska jag göra mig i ordning för att fira Fanny som fyller hela 25 år, så det blir partaj för hela slanten! För egen del blir det lugnt, klockan ringer 05:45 i morrn bitti, kul...

Ajja, nu blir det lite fimltajm innan det blir dags att sova! Trevlig helg på er alla!


Kommentarer
Postat av: Linnea Granström -ungmamma & ryttare

Om 4 dagar utses årets bästa ungmamma blogg! Hjälp mej nu och lägg en röst per dag fram till sista augusti! Jag ber om ursäkt om jag redan skickat detta och det är bara att ta bort kommentaren om du vill! Kram Linnea



Man röstar via länken nedanför och skriver nr 8! :)♥



http://chicmommy.blogg.se/2010/august/finalister-i-arets-ungmammablogg-tavling.html



2010-08-27 @ 22:26:35
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0