TV Bänken

I går lastade jag in bänken i bilen och åkte ner till pappa i Kolmården! Jag var där hela dagen, kom inte förrns vid 21:30 nästan! Jag slipade och målade. Spacklade och slipade. De gamla handtagen hade ju två hål, de nya bara ett, så jag fick borra också. Hatar just det momentet, vill att det ska vara på millimetern rätt, och blir det fel är ju allt förstört. Men säg det hantverk som är exakt lika dana? Det har ju sin charm också :)

Vi åkte till pappa och hans sambos lager med möbler och kollade, en byrå hittade jag där som ska målas och rustas upp och ska få flytta in i hallen. Det blir en antik byrå med fyra lådor i stället för den byrå som finns nu från IKEA med tre lådor.

Bilder på tv bänken, före och efter:




Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Snyggt!

2010-08-01 @ 20:45:13
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Kitty

Blev jättebra!

2010-08-02 @ 10:37:09
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0