Ännu en vecka har passerat...

I går var det tävlingsdags igen, det gick super, kanon nöjd med resultatet!

Efter tävlingen så var det lite fika hos Jacks mamma som fyllde år i går. Kan inte påstå att jag var särskilt social då jag var sjukt trött. Sov 12 timmar i natt och skulle kunna sova lika länge till, utan problem. Undrar om jag håller på att bli sjuk kanske?

När vi åkte hem, så var det lite alla ♥-dag mys! Vi åt en pasta rätt som jag gillar jättemycket och så fick jag fina blommor! Både rosor och mina favoriter, tulpaner! Tanken var att de skulle få plats i samma vas, men det blev för trångt så det fick bli två vaser i stället! Slocknade i Jacks knä vid nio tiden.



I dag blev Jack äntligen av med gipset, en sjuksyrra skvallrade om att det varit en ganska svår operation, platta och 11 skruvar i armen tror jag han sa. Usch, hoppas handen blir helt bra så han kan spela golf i sommar ♥

I morgon ska jag på utbildning hela dagen, sedan blir det middag med tjejerna, var ett tag sedan sist ju!

Hela resten av veckan består av jobb, stall, jobb, stall, lite ledig, mera jobb och lite mer stall.... Tja, man håller sig ju inte sysslolös precis...

Kommentarer
Postat av: simone

Vilka fina blommor gumman=). Kul att det gick bra för dig igår. Kul med lite uppdatering=). Hoppas du får en bra dag imorgon och ta det lugnt i veckan Kramis

2010-02-15 @ 22:27:52
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0