Längtar

Just nu så har det vräkt ner ännu mer snö. Jobbar hela helgen och i går var det mindre kul med alla trafikolyckor.

Just nu så längtar jag till våren, om en månad fyller jag 25 år, när jag var mindre önskade jag alltid att snön skulle vara borta på min dag, i år tror jag det blir svårt, var ska all snö tavägen när den smälter?

Känner för att göra nått på min födelsedag, men fråga är ju vad? Fika med släkten är ju redan givet, men på kvällen? Ut å äta kanske? Festen kommer ju senare, en efterfest kommer det förhoppningsvis att bli ;)

Jag börjar sakta men säker återfå min "ork" igen. Har varit helt slutkörd och bara behövt få sova. När man är så himla uppe i varv, ja då njuter man inte ens av att få sova, man somnar oroligt och vaknar tidigt. I går vaknade jag faktiskt och inte kännde mig så slut, utan kännde mig faktiskt ganska pigg :)

Vi har blivit bjuda på fest i sommar :) Det är en rock'n'roll fest, och jag hörde att det är ca 150 pers bjudna, det kan nog bli riktigt kul!!

För övrigt så har jag tagit tag lite i att flytta till större lägenhet, känner ett stakt behov att att slippa Jacks alla jobb saker i vardagsrummet. Och han vill ju ha ett enger rum/kontor också, så det här kommer nog att gå bra!


Jag och J på min kusins bröllop


Kommentarer
Postat av: simone

Ja du gumman, snart blir du ett år äldre, ut och äta miag låter ju skit trevligt=). Du hitta någ på nått kul, det är jag säker på=). Hur bar det gått på jobbet i helgen? Kan ju höras sen. kramis

2010-02-21 @ 13:29:51
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: fanny

ja jag vill ha vår med! =) Kul att fylla år snart, weeee! =) Å R and R fest låter riktigt skoj. Lycka till med lägenhetsletandet. =) Kram

2010-02-23 @ 06:22:22
URL: http://float.blogg.se/
Postat av: jänet

när ska ni gifta er då? ;) ni ser ju fantastiska ut tillsammans! kram j

2010-02-26 @ 09:50:08
URL: http://aboutjeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0