Ny header!

Var ju inte riktigt nöjd med den förra så jag provar mig fram lite :) känns som denna kan duga.

I dag har det verkligen varit riktigt tråk väder... Regn och mycket fukt i luften. Var ute i stallen på morgonen och fixade lite, hästarna har kommit i fällning och det betyder ju att våren är på väg!

Har pratat lite med Elin ang vår fest, och jag tror det kommer bli riktigt bra! :D

Katterna hårar som tusan, det resulterade i ett bad i dag. Jag tycker jättemycket om våra missar men inte allt katthår som blir överallt. Så ett bad fick det bli!

Jag är ledig fre-sön och det ska bli jätteskönt! Ska ev ner till Norrköping, bara jag får med mig Jack dit, kanske kan bli lite bio också!

I går när jag höll på att laga mat, så blev det helt svart i hemmer. Säkringarna och jordfelsbrytaren slog ut. Som tur var, var jag precis klar med maten så det var bara att stänga av plattorna och dra upp säkringarna igen. tänkte inte mer på det då det hänt ett par gånger tidigare... Men i morse när jag skulle göra frukost (äggröra) så blev inte plattan varm. Ingen av de två plattorna jag använde i går, fungar i dag. Efter ett samtal till hyresvärden är ny en ny spis på väg till oss! Tummen upp för det, den kommer i nästa vecka redan! Äntligen, jag hatar vår fula gamla spis, och det är det första man ser när man kliver in i lägenheten också. Men nu så, tänkte att när den nya kommit, ska jag bannemej baka bullar eller nått! Inge kul att baka i en gammal ugn som inte ens håller värmen jämt.

Hoppas ni får en trevlig helg!

Slänger in en bild på Nikkie som är tagen 090228, alltså nästan för ett år sedan, lite skillnad på vädret kanske?!


Kommentarer
Postat av: jänet

ja, 8 år har gått fort :) inom ett par år kanske för vår del :) ..jag har inte varit i nypan på fleeera år, har aldrig riktigt nåt ärende där. men om du vill ses nån gång kommer jag gärna! kram

2010-02-26 @ 17:42:18
URL: http://aboutjeanette.blogg.se/
Postat av: Simone

Jätte fin=)

2010-02-27 @ 09:58:13
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: fanny

jätte fin header!

2010-02-27 @ 10:35:17
URL: http://float.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0