Fina burkar

I går hade jag en sån där dag när man hinner med hur mycket som helst!

Jag hjälpte mormor att åka och handla, och jag träffade pappa och hälsade på farmor.
Jag var nere på stan en snabbis för att köpa knopparna till TV bänken.
Städade ur badrummet, grundligt! Höll på i flera timmar och grejjade.

På väg hem i går gick jag in på Confetti en snabbis för att titta på fina saker, och jag sprang på jättefina burkar som jag också såg i Stockholm när vi var uppe där tidigare. På väg hem så fick jag en ideé. Jag städade lite hemma, åkte ut till stallet och bara var. Satt i hästhagen och fotade massa. Härligt när fölen börjar bli tillräckligt nyfikna för att komma fram och hälsa och gosa. Några av dem är ju så redan från början :)

Åkte och hämtade Jack på jobbet och när vi kom hem cyklade jag ner på stan och köpte burkarna som jag tänkt på ända sedan jag såg den inne på Confetti. Tur hade jag för Monika sa att de gått åt som bara den, så den fanns inte många kvar alls, men det räkte till mig ;) Kom ju under dagen på att jag hade ett presentkort som jag fått av Rasmus och Elin i födelsedagspresent! Det blev ju perfekt med dessa burkar, behövde bara betala 26:- själv, och det känns ju helt ok tycker jag ;) Burkarna har jag i badrummet och har hårborstar i en, hårsaker i en och lite annat kraffs i de andra som annars ser så rörigt ut när de står framme.

Släpade in en del av en billy bokhylla som vi haft stående på vinden. Tyvärr är den ju i ek, men pappa ska hjälpa mig att bygga en i stället som jag ska måla vit så klart, ännu ett projekt! Älskar't ♥




Kommentarer
Postat av: Kitty

Burkarna är så vackra & romantiska.

2010-08-02 @ 10:40:14
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0