London guider

Jag har surfat runt och kollat på lite shoppingguider i London och jag har hittade den bästa tror jag HÄR! Det känns som om jag inte kommer hinna med allt på långa vägar, så jag tycker att vi ska försöka samla ihop ett tjejgäng för en weekend i London nästa vår eller nått, eller vad säger ni mina vänner?

En affär som jag verkligen ser fram emot kommer vara Primark, där finns allt och inget kostar över £15 = svinbilligt!!

Jag har gjort en lista på vad jag helst vill gå in och kolla och det är Harrods, Primar, H&M och Topshop, sen får vi se vad vi hinner med, jag har ju bara ett dygn i London innan vi åker vidare till Hickstead.

Åh, börjar bli taggad för resan nu!!


Kommentarer
Postat av: Kitty

Jag är på!

2010-07-31 @ 05:06:09
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0