Fixar & donar lite...

Jag är nog egentligen ingen riktigt bra bloggare... Jag uppdaterar sällan och har ingen tanke på att ta före bilder direkt...

Midsommar helgen har passerat. Vi var ute hos Jacks päron och grillade och åt gott, samt tog det lungt. Det var så mycket helgen innan och alla vänner friade på varsitt håll eller jobbade i år tyvärr.

Jag har i alla fall fixat i ordning vårt lilla "rum" som vi bara slängt in en massa skit i. Massor slängde vi och rensade ut och lite fick flytta upp på vinden. Men fint blev det när jag blev klar i alla fall. Ska till IKEA och köpa hyllplan bara, för hyllan blev full med skor. Undrar hur det gick till?. Tänk att hela rummet var så fullt så man kunde knappt öppna dörren. Det var ett "Monica rum" ni som har sett vänner vet vad jag pratar om ;)

Har bestämt att alla ekmöbler i sovrummet ska bytas ut till vitt. Så i morrn ska jag i väg till Kila möbler och köpa en sänggavel. Vi har ingen just nu, detta är den första som jag hittar som passar vår säng som inte konstar mer än 10.000:- ett osmart val att köpa en så stor säng, men ack så skön den är! Det är ett mickel att hitta sängbord också, själva sängen i sig är ju 65 cm hög... Men jag bytte ut hyllan på väggen, och det blev kanonfint med det vita i stället för ek, vet inte riktigt vad som hände när vi inredde lägenheten med ek möbler?...

Bjussar på efter bilder eftersom att jag inte hade en tanke på förebilder. "Skrubben" och hyllan i sovrummet! Ni som läser Spiderchiks bogg, såg kanske bilden från deras förråd, så såg det ut hos oss också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0