Sart semester!

Tiden går i raketfart kan jag säga! 10 arbetsdagar kvar!

Jobbade helgen som var, vilket betyder ledigt på måndagen, jobbar tre dagar sen ledig igen! ibland har man det bra!

Helgen som kommer blir det partaj för hela slanten! Min moster har fyllt 50 och det firas med live band, öppen bar och ca 150 gäster, det kan ju knappast bli fel :) Det är Rock'n Roll fest, vad ska jag ha på mig! Tips mottages tacksamt kan jag säga!!

Privat så är allt bara toppen, fölen kommer i rasande fart, 7 föl har det kommit och alla är så himla fina! Min häst fick ett svart hingstföl, och han är så mysig. I går när jag satt i hagen och fotade så kom han smygandes bakom mig och kollade och prov bet lite. Tänder har dock inte kommit än så ont gjorde det knappast!

Mitt paket från H&M kom i dag, har dock inte hunnit provat ännu, men det ser ju lovande ut!


Kommentarer
Postat av: carro

Hoppas ni hade roligt på festen :)

2010-06-20 @ 18:30:17
URL: http://carrostankar.blogg.se/
Postat av: carro

Ja ni fick verkligen en rolig nyhet på festen!!!!! yyyyeeeeeyyyyiiiii längtar till nästa år och bröllop :)

2010-06-26 @ 20:00:07
URL: http://carrostankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0