Svart & vitt

Shit vad jag är tråkig märker jag nu... Shoppade lite på H&M sida, fyndade kläder för 49.50 st. Men när jag styrde mot kassan insåg jag att jag nog är rätt trist, vad hände med färg på sommaren lixom? Jaja, svart & vitt funkar ju dock alltid!

Jag fick dock hem den där klänningen som jag tjatat om, och vilken besikelse! Den såg inte riktigt klok ut på! Flera lager med chiffong, runt rumpan, så den dubblades med 10, och det är knappast vad jag behöver... Nej, så de åkte tillbaka, synd för jag gillade den verkligen, på bild...

Men bättre lycka med dessa kanske :)
Jag är så tråkig ja, den svartrandiga högt upp till vänster har jag en grå och en råsa och de är sååå sköna, så då behövde jag ju en till...


Kommentarer
Postat av: carro

Vad massa fint du beställt!!!



Jobbigt att du måste vänta tills på måndag :( Vi har en naprapat som kommer till jobbet var tredje vecka och jag försöker åtminstone gå varannan gång, men den här gången var det så mydket som satt i ryggen så jag har faktiskt bokat en tid på onsdag oxå....det behövs ibland.

2010-06-10 @ 20:49:05
URL: http://carrostankar.blogg.se/
Postat av: Kitty

Fina och billiga plagg det gillar vi!

2010-06-12 @ 20:30:13
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: Kitty

Jag hoppas på att kunna åka med nästa helg:) Men har inte fått svar på min ledighet än:(

Har tjatat och tjatat om ett svar så vi får se när de kan svara mig...

2010-06-12 @ 23:51:40
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0