Viktigt.

Hmm, det var något som jag tänkte på att jag skulle skriva om, men nu har jag glömt det. Undrar om det var viktigt?

Annars så flyter livet på av bara farten. Vi är snart inne i april, fatta av 2010 har det redan passeras tre hela månader och jag har passetar halvvägs till 50! Jisses!

Jack har varit hemma och haft feber sen i söndags, och inte verkar det bli så mycket bättre heller. Suck, hoppas han är frisk till helgen, får då är det ju påsk! På fredag ska jag tävla, i Nyköping fakstisk, skönt att det inte är så långt. På lördag är det påskmiddag hemma hos Jack familj. Trevlig trevlig. Jag skulle dock behöva klona mig till tre mej, är bjuden på fest till Sanda. Sandra, Linus och Gustaf ska ha fest i en stuga i Ryssbergen. Skulle vara jättekul att gå, kanske kan komma efter påskmiddagen?! Och sen har Simone och Thomas fest också. Suck, vill ju gå på den också så klart!

I helgen var jag till farbror doktorn med en av hästarna, Musse hade oturen att få in en pinne i ögat. Stackarn, den är nu utplockad. Har en mindre glad Musse hemma i stallet som får stå inne.

På jobbet planeras sommar semestern för full!! Vet inte om jag har skrivit om det, men i augusti så drar jag till London för lite shopping! Det ska bli så kul! Om du varit i london, få du gärna lämna lite tips på bra shopping!

Är sjukt sugen på att åka till New York också, det finns en möjlighet att dra i väg i juni, men vi får se vad som händer, men New York skulle ju vara askul! Kanske kan åka dit i höst om det inte blir i sommar?

Glad påsk på er!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Vart i Nyköping är tävlingen? Skulle vara kul att komma och kolla:)

2010-03-31 @ 22:27:47
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: Kitty

Oki ja då kanske jag kommer och tittar:)

2010-04-01 @ 01:35:41
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: emma

Hej!

kikar in & önskar dig en bra dag! =)

KRAM

2010-04-01 @ 10:41:03
URL: http://emmamariastenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0