Long time ago...

Shit pomesfrits, här var det länge sen det skrevs någon!

Som vanligt så är jag superwommen ;) med tusen saker att göra... Vi har kört ut alla hästar på sommarbete, hovvis var först och fixade till hovarna på alla. Det tar tid, mer tid än vad man tror!

I helgen så var det fest, det var trevligt som vanligt, alla goa vänner :D Bilder från festen har jag inte hunnit ladda in ännu, men det kommer!

Annars så är jag lite sugen på att ta in lite mer vitt i vardagsrummet, eller snarare äggskalsvitt... Vill inte ha det svarta på sommaren tror jag... Skulle kunna tänka mig att byta ut vardagsrumsbordet också, men det kanske är lite väl att ha en "vår/sommar" inredning och en "höst/vinterinredning"... Vi får se hur det blir....

Hittade dessa på IKEA, men jag vet inte om jag gillar dem...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0