Sommarfint!

Hallå!

I går var jag och Elin och kikade på cykel! Min som jag har nu är för liten, så den sålde jag till en jobbarkompis. Vill ha en större och en tantcykel med cykelkorg, men fasen vad dyrt det är med cykel! Man blir lite tveksam med tanke på hur lätt det är att stjäla en cykel. Har råkat ut för att min förra cykel blev snodd, och det är fasen inte kul!


Så här fin är den rosa cykeln i alla fall!!

Fick hem en liten h&m tidning i dag, och där fanns ju massa snyggt, bland annat denna! Fast jag tror den är snyggast på en härligt solbrun kropp!


Kommentarer
Postat av: simone

Klänningen är jätte snygg, ha med kollat på den i katalogen =)

2010-05-19 @ 09:10:37
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0