Lite bilder

Börjar känna mig sjukt trött och seg. Hoppas verkligen inte att det är sjuka på gång. Vill inte och har inte tid med det heller :(

I dag jobbar jag bara till 20:00 sedan är det helg för min del! I morgon ska jag bara vila och ta det lugnt och umgås med min kära sambo som man inte sett av så mycket. Han pluggar nu mer på KTH i Stockholm och pendlar fram och tillbaka, och det var varit lite tävlingar på helgerna, så denna helg blir det lugna puckar.

Överkastet från Ellos ligger på ICA och väntar på att hämtas ut. Tar det i morgon, ska bli spännande. Hoppas verkligen att det inte blir för mycket, jag vill att det ska vara lika perfekt som det är i mitt huvud :)

Lekte lite med kameran i går också, fick en del fräna bilder i mitt tycke!


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Super fina, bra jobbat!

2010-09-09 @ 21:08:27
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0