Snart helg, igen!

Jisses vad tiden går fort! Men det är lika bra det, då blir det snart vår och sommar igen ;)

I går kom vår häst, Wille hem från Holland! Han har varit utlånad i fyra år, känns som det inte alls var länge sedan jag vinkade av honom och var ledsen över att han åkte. I dag kommer vi nog ändå vara lite ledsna, för Kamleon kommer åka hem till Holland, honom har vi lånat i fyra år.

Gårdagen var fullspäckand med hivslagare, hästar, veterinär som måste se till att alla papper för utlandsresa är ok, jobb, och liten jobb aktivitet med jobbarkompisarna.

Håller på och budar på mina auktioner. Trist när folk ska bjuda över bara ;) Hittade bland annat en jättefin skål som jag gärna ville ha, men nu är det för högt bud. Alltså pengarna är inga farliga summor, men själva skålen är inte värd mer. Släpper den nu och hoppas att jag springer på en liknande en annan gång. Försöker ha pappas ord i bakhuvudet. Ha bestämt ett pris innan!

För övrigt surfade jag in på H&M sida i morse. Vad bitter man blir när man inser att nästan allt jag beställde, nu är det sänka priser på... *sur* ;)

Jag köpte skorna som jag bloggade om innan. De var så sköna och såg små och nätta ut på mina jättefötter :) Hade dem på jobbet i går, och mina väner tyckte de var fina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0