Hej och hå!

Det har blivit lite si och så med uppdatering här...

Förra helgen var jag i alla fall och friade Anna som fyllde 27 år och hennes lilla dotter Vera som fyllde ett år. Vera fick vara med fram tills ca 18:15 på kvällen. Hon fick av oss en Hello Kitty hink med saker att ha i badet och på stranden. Hoppas hon blev nöjd med den :)

Anna bjöd också på jättegoda pajjer, en köttfärspaj och en räkpaj. Supergoda!

Så här såg jag ut i lördags, klänning från forever, den är superskön, för den "sitter" lixom kvar uppe, och inte åker ner hela tiden :)

På festen så spelade man ett kul spel, helt hysteriskt hette det. Jag spelade inte själv, men jag var med och tittade på. Haha, man kunde under spelets gång tex få ett kort att du måste klia dig på näsan hela tiden, eller lägga till ett S i varje ord man säger.

Jag jobbade ju i helgen, så det blev ingen utgång för mig, men helt ärligt så gör det mig ingenting. Nattlivet i Nyköping kan jag vara utan, det är samma spån som är ute nu som för några år sedan ;)

Var ledig i måndags och passade på att besöka kiropraktorn. All snöskottning och stallmockning har satt sina spår. Jag var sne i bäckenet som har rättade till samt i rygg och nacke.

Trevlig kväll på er!



Kommentarer
Postat av: Simone

puss ;)

2011-04-14 @ 21:49:14
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0