Lite nytt

Här ekar det tomt med nya inlägg. Men det blir ju så på sommaren, man har så mycket annat för sig än att tänka på att blogga också :)

För några veckor sedan så var jag och Jack på Harry Potter uppe på Heron. Undertiden vi väntade på bion så smet jag in på hemtex en snabbis, de hade massa rea så jag köpte dessa ljusstakar med mig hem, de passar bra på mitt nymålade vardagsrums bord. Hästhuvudet är en kapsylöppnare som hästarna vunnit. Den kommer från bülow & bülow.

En ny matta ligger på önskelistan, en som passar in... Bordet var i ek innan.

Vi har varit i Riga en sväng, men mer om det i ett annat inlägg.

I går fick jag ett ryck att äntligen måla. Det har ju i princip tokregnat under hela vår semester... Men hyllan i badrummet och vardagsrumsbordet fick bli vitt. Och vitt blev det kan jag säga. Kom på i efterhand att jag borde målat med antikvitt eller nått, så det inte blev så kallt. Får väl fixa till det om det behövs.

Jag kom ju så klart inte i håg att ta en före bild, men hyllan var träfärgad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0