Kronljus

I går var det shop 'til you drop ungefär :)

Jag och Simone åkte ner till Norrköping och skulle handla julklappar. Och det blev julklappar, m,en även till oss själva också :) Ibland blir det så med! Är nöjd med mina inköp.

Tidigare i veckan var jag och mamma på tomtenatta, då har butikerna öppet extra länge och ibland även en hel del bra erbjudanden. Det som lockad emig mest var att Moqvist skor hade 20% på alla svarta skor. Nu tänkte jag köpa mig ett par riktigt bra, varma och bekväma skor. Jag hittade ett par skor som var helt outstanding när det gäller bekväma. Jag har nog aldirg haft så skäna kor på fötterna innan! Märket heter Reiker och efter att ha googlat runt lite har jag förstått att det är bra skor. Får återkomma med bild senare.

I dag var jag ner på stan för att fixa en julklapp till jobbet, ni vet när man ska byta med någon. 50:- skulle jag hitta något för, det var inte det lättaste, men jag hoppas att mottagaren blir glad i alla fall.

Jag hittade en liten ljuslykta inne på Confetti, liknande en som jag kollat på länge, på nätet. Men nu fick den följa med hemm från butiken. För 49:- kunde jag inte motstå den ;)


Kronljuset


Mina nya köksgardiner

De kom för någon vecka sen. Är riktigt nöjd, de är så där julröda som jag vill att de ska vara. Var lätta att stryka så det var ju ett stort plus! Har sytt upp de med hjälp av symaskinen. Sånna där band man ska styrka på är för klena här när katterna busar och de släpper och man får hålla på att stryka och dona med.

Kommentarer
Postat av: Simone

Åh så kul vi hade <3

2011-12-13 @ 20:10:22
Postat av: Jennie

Hej tjejen!



Nu har vi en tävling på vår blogg där man kan vinna de tre första böckerna i Twilight serien med filmomslagen!



Var gärna med och tävla, då du kan vinna de antingen till dig själv eller till någon vän som vill upptäcka denna fantastiska berättelse mellan Edward och Bella!



Här: http://thetwilightseries.blogg.se/2011/december/tavlingsdags-i-samarbete-med-cdoncom.html#comment

kommer du direkt till tävlingen!



Hoppas du deltar :)

God Jul!



(ledsen om du inte uppskattar dessa typer av kommentarer)

2011-12-15 @ 17:05:53
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0