Nitar, läder och en liten lampa...

Paketet från Bubbleroom kom i dag, jag var väldigt spänd på att se jackan. Den satt som ett smäck och var jättefin! Trodde att den skulle vara lite plastig i modellen, men det var den inte, är supernöjd med mitt köp! 199:- kostade den. Jeansen var assköna, nya favvobrallorna, dock en aningens för stora, men det gör inget. Det var ju lite baggie modell på dem. 140:- var de lätt värda!

Inte nog med det, i går fick jag ett mejl från Ellos, bara i dag fick jag 50% på en vara, och jag har ju tidigare bloggat denna lampa som gärna får flytta in på mitt skrivbord. Så i dag, när det var 50% rabatt så passade jag på :)

Annars så flyter det på, är ledig fredag och lördag, jobbar söndag och är ledig på måndag. Skön vecka må jag säga! Har också bestämt mig angående mitt jobb. Jag kommer att stanna kvar. Jag har ju fått byta avdelning och fått lite annorlunda arbetsuppgifter, så det känns kul :)

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Danialgina

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2011-09-07 @ 15:11:09
URL: http://danialgina.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0