2011

Jag har inte ens hunnit lärt mig skiva 2010, och nu är det redan 2011... Åren går så sjukt fort! Jag känner på mig att detta år kommer bli bra, tufft, men bra. Jag jobbar bra tre dagar denna vecka, jobbar sista dagen i dag. Så det blev en kortvecka :)

Min plan var att ta en massa fina kort på årets raketer, men det blev inte så. I Nyköping regnade det nästan vid 12 slaget, och ingen i mitt sällskap var så sugna på att gå ner till hamnen och kolla på raketerna, så jag fick stå på balkongen och spana, några raketer orkade en bit upp :)


Misslyckad fast ändå lite häftig tycker jag!


Och så bild på driknarna så klart, jag älskar glasen!


Kommentarer
Postat av: simone

Framtiden ser ljust ut för dig vännen ;) Puss

2011-01-04 @ 20:47:00
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0