25 års firande!

I går var det 25 års firande för hela slanten! Vi var bjudna till Simone och Thomas för Simone har fyllt hela 25 år, nu du tjejen, nu är du också halvvägs till 50 ;)

Vi blev bjudna På en italiensk buffé, jättegott var det och lite senare kom det massor med männsikor. Det blev tipspromenad och presentutdelning. Jag och Fanny var nere på stan och fixade presenter, Simone verkade glad över dem så det känndes som att vi gjorde ett bra jobb :)

Det var en himla trevlig fest, när det blev dags för utgång så tackade jag och Jack för oss och gick hem. Jag måste ju fixa stallet i dag och Jack fixa saker till skolan som har dragit i gång igen. Massa uppgifter och arbeten som ska lämnas in. Livet som student med andra ord ;)

Hon fick armband, sjalar, en jetset klocka och en mp3 spelare, nedan ser ni hur glad hon blev över klockan :)

Tack vännen för att vi fick komma och fira dig i går ♥


Kommentarer
Postat av: simone

Ni äär underbara=) Är överlycklig över allt fint ni har gett mig <3 Tack så jätte mycket.pusss

2011-01-30 @ 15:58:09
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0